دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

نویسنده : ، سه شنبه 29 مهر 1393 , 22:10 ارسال شده , 680 بازدید

متن دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو :

روبروم بشینو نگام کن
خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه مال من باش
با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن
پُر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم
بگو دنیا رو با تو میخوام
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب منرو تو حساسه

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

♫♫♫♫♫♫

توو دنیا فقط یه نفر اونی که دلم می خواده
اون تویی که عاشقی رو با چشماش یاده من داده
یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثل یه رویاست
تا اَبد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجاست
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب منرو تو حساسه

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو


تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم